Przejdź do treści
Banner 1
Przejdź do stopki

Rekrutacja

Treść

Rekrutacja na rok szkolny 2025/2026

OGŁOSZENIE

Dyrektor Szkoły Podstawowej w Stadłach ogłasza rekrutację do oddziału przedszkolnego i klasy pierwszej w Szkole Podstawowej w Stadłach na rok szkolny 2025/2026

Szczegółowe informacje pod numerem telefonu +48535905742, adresem e-mail stadla@interia.pl,

osobiście 

Poniedziałek od 8.30 do 10.30 w Podegrodziu - świetlica,
Wtorek od 7.30 do 9.00 w Podegrodziu sala nr 16, 
Środa od 7.30 do 9.30 w Podegrodziu - świetlica,
Czwartek 9.00 do 11.00 w SP Gostwica - sekretariat
Piątek od 7.30 do 10.30 w Podegrodziu  -świetlica 

oraz poniżej:

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych UE, informujemy, że administratorem Twoich danych osobowych jest Szkoła Podstawowa w Stadłach, dostępna pod danymi kontaktowymi (email: stadla@interia.pl). Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, który jest dostępny pod adresem e-mail: inspektor.podegrodzie@gmail.com. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie Twojej zgody, w celach związanych z komunikacją pomiędzy nami a Tobą, przez okres niezbędny do zakończenia komunikacji, nie dłużej jednak niż do momentu cofnięcia zgody. W razie takiej konieczności dane mogą być udostępniane podmiotom współpracującym z nami przy realizacji powyższego celu oraz uprawnionym organom państwowym. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu, wniesienia skargi do organu nadzorczego, oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie jednak bez wpływu na okres przed jej cofnięciem. Na podstawie Twoich danych nie podejmujemy automatycznych decyzji ani profilowania. Podanie danych jest dobrowolne jednak brak ich podania uniemożliwi współpracę i komunikację z nami.

TERMINY REKRUTACJI DO ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO W ROKU SZKOLNYM 2025/2026:

Zakres czynności

Terminy w postępowaniu rekrutacyjnym

Składanie przez rodziców dzieci uczęszczających do placówek przedszkolnych deklaracji dotyczących chęci kontynuowania wychowania  na kolejny rok szkolny

od 03.02.2025 r.  do 07.02.2025 r. do godz.15.00

Złożenie w przedszkolu pierwszego wyboru podpisanego wniosku o przyjęcie oraz dokumentów potwierdzających spełnianie kryteriów   rekrutacyjnych

od 10.02.2025 r. do 28.02.2025 r. do godz. 15.00

Przeprowadzanie postępowania rekrutacyjnego przez Komisję Rekrutacyjną

03.03.2025 r. do 05.03.2025 r.

Podanie do publicznej wiadomości przez Komisję Rekrutacyjną list kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych.

06.03.2025 r. do godz.9.00

Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia

07.03.2025 r. – 13.03.2025 r.  do godz. 15.00

Podanie do publicznej wiadomości przez Komisję Rekrutacyjną listy dzieci przyjętych i nieprzyjętych.

14.03.2025 r. do godz.9.00

Procedura odwoławcza

W terminie 7 dni od dnia podania do publicznej wiadomości list dzieci przyjętych i nieprzyjętych rodzic może wystąpić do komisji rekrutacyjnej z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia.

Uzasadnienie sporządza się w terminie 5 dni od dnia wystąpienia rodzica kandydata.

W terminie 7 dni od dnia otrzymania uzasadnienia rodzic może wnieść do dyrektora przedszkola odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej

Terminy przeprowadzenia postępowania uzupełniającego:

(Postępowanie uzupełniające prowadzone jest wyłącznie w przypadku, gdy w przedszkolu są wolne miejsca po zakończeniu rekrutacji).

Zakres czynności

Terminy w postępowaniu uzupełniającym

Złożenie w przedszkolu pierwszego wyboru podpisanego wniosku o przyjęcie oraz dokumentów potwierdzających spełnianie kryteriów   rekrutacyjnych

od 09.06.2025 r. od  do 13.06.2025 r. do godz. 15.00

Przeprowadzanie postępowania rekrutacyjnego przez Komisję Rekrutacyjną

16.06.2025 r. do 18.06.2025 r.

Podanie do publicznej wiadomości przez Komisję Rekrutacyjną list kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych.

23.06.2025 r. do godz.9.00

Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia

 24.06.2025 r. – 27.06.2025 r.  do godz. 15.00

Podanie do publicznej wiadomości przez Komisję Rekrutacyjną listy dzieci przyjętych i nieprzyjętych.

30.06.2025 r. do godz. 9.00

Procedura odwoławcza

W terminie 7 dni od dnia podania do publicznej wiadomości list dzieci przyjętych i nieprzyjętych rodzic może wystąpić do komisji rekrutacyjnej z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia. Od 

Uzasadnienie sporządza się w terminie 5 dni od dnia wystąpienia rodzica kandydata.

W terminie 7 dni od dnia otrzymania uzasadnienia rodzic może wnieść do dyrektora przedszkola odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej

TERMINY REKRUTACJI DO KLASY I W ROKU SZKOLNYM 2025/2026:

Zakres czynności

Terminy w postępowaniu rekrutacyjnym

Złożenie w szkole podstawowej podpisanego wniosku o przyjęcie oraz dokumentów potwierdzających spełnianie kryteriów   rekrutacyjnych

od 10.02.2025 r. do 28.02.2025 r. do godz. 15.00

Przeprowadzanie postępowania rekrutacyjnego przez Komisję Rekrutacyjną

03.03.2025 r. do 05.03.2025 r.

Podanie do publicznej wiadomości przez Komisję Rekrutacyjną list kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych.

06.03.2025 r. do godz.9.00

Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia

07.03.2025 r. – 13.03.2025 r.  do godz. 15.00

Podanie do publicznej wiadomości przez Komisję Rekrutacyjną listy dzieci przyjętych i nieprzyjętych.

14.03.2025 r. do godz.9.00

Procedura odwoławcza

W terminie 7 dni od dnia podania do publicznej wiadomości list dzieci przyjętych i nieprzyjętych rodzic może wystąpić do komisji rekrutacyjnej z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia. 

Uzasadnienie sporządza się w terminie 5 dni od dnia wystąpienia rodzica kandydata.

W terminie 7 dni od dnia otrzymania uzasadnienia rodzic może wnieść do dyrektora przedszkola odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej

Terminy przeprowadzenia postępowania uzupełniającego:
(Postępowanie uzupełniające prowadzone jest wyłącznie w przypadku, gdy w szkole są wolne miejsca po zakończeniu rekrutacji).

Terminy przeprowadzenia postępowania uzupełniającego  (Postępowanie uzupełniające prowadzone jest wyłącznie w przypadku, gdy w szkole są wolne miejsca po zakończeniu rekrutacji).

Zakres czynności

Terminy w postępowaniu uzupełniającym

Złożenie w szkole podstawowej podpisanego wniosku o przyjęcie oraz dokumentów potwierdzających spełnianie kryteriów   rekrutacyjnych

od 09.06.2025 r. od  do 13.06.2025 r. do godz. 15.00

Przeprowadzanie postępowania rekrutacyjnego przez Komisję Rekrutacyjną

16.06.2025 r. do 18.06.2025 r.

Podanie do publicznej wiadomości przez Komisję Rekrutacyjną list kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych.

23.06.2025 r. do godz.9.00

Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia

24.06.2025 r. – 27.06.2025 r. do godz. 15.00

Podanie do publicznej wiadomości przez Komisję Rekrutacyjną listy dzieci przyjętych i nieprzyjętych.

30.06.2025 r. do godz. 9.00

Procedura odwoławcza                                              

W terminie 7 dni od dnia podania do publicznej wiadomości list dzieci przyjętych i nieprzyjętych rodzic może wystąpić do komisji rekrutacyjnej z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia. 

Uzasadnienie sporządza się w terminie 5 dni od dnia wystąpienia rodzica kandydata.

W terminie 7 dni od dnia otrzymania uzasadnienia rodzic może wnieść do dyrektora przedszkola odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej

1. Zarządzenie Dyrektora Szkoły Podstawowej w Stadłach w sprawie rekrutacji na rok szkolny 2025-2026 KLIKNIJ TUTAJ

2. Zarządzenie Nr 211/2025 Wójta Gminy Podegrodzie z dnia 20 stycznia 2025r. w sprawie: ustalenia  terminów postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego na rok szkolny 2025/2026 do przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych i klas I szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Podegrodzie. KLIKNIJ TUTAJ

3. Uchwała XXIV/266/2017 Rady Gminy Podegrodzie w sprawie kryteriów rekrutacyjnych dla klas pierwszych. KLIKNIJ TUTAJ

4. Uchwała XXIV/267/2017 Rady Gminy Podegrodzie w sprawie kryteriów rekrutacyjnych do oddziałów przedszkolnych. KLIKNIJ TUTAJ

5. Uchwała XXXIV/392/2017 Rady Gminy Podegrodzie w sprawie zmiany Uchwały XXIV/267/2017. Określnie kryteriów rekrutacyjnych do oddziałów przedszkolnych. KLIKNIJ TUTAJ

6. Regulamin rekrutacji do oddziału przedszkolnego na rok szkolny 2025/2026 KLIKNIJ TUTAJ

Dokumenty dla oddziału przedszkolnego:

1. Wniosek zgłoszenia dziecka do oddziału przedszkolnego na rok szkolny 2025/2026 KLIKNIJ TUTAJ

2. Deklaracja o kontynuowaniu wychowania przedszkolnego. KLIKNIJ TUTAJ

3. Oświadczenie o samotnym wychowywaniu dziecka KLIKNIJ TUTAJ

4. Oświadczenie o wielodzietności dziecka KLIKNIJ TUTAJ

5. Oświadczenie rodzica o zatrudnieniu KLIKNIJ TUTAJ

6. Oświadczenie woli - oddział przedszkolny KLIKNIJ TUTAJ

Dokumenty dla klasy pierwszej:

1. Wniosek zgłoszenia dziecka do klasy I Szkoły Podstawowej w Stadłach na rok szkolny 2025/2026 KLIKNIJ TUTAJ

2. Wniosek o przyjęcie dziecka do klasy I Szkoły Podstawowej w Stadłach na rok szkolny 2025/2026 dla uczniów spoza obwodu KLIKNIJ TUTAJ

3. Oświadczenie woli - KLASA PIERWSZA KLIKNIJ TUTAJ

 

163037